BLI MED HIT til Møre og Romsdal - Oslo

BLI MED HIT til Møre og Romsdal er klar for jobbmesse i Oslo 11. april 2024. 100 påmeldte utstillere står på stand med jobbtilbud. Har du husket å melde deg på dagseminar og middag? Standkartet finner du også under.
Dato 11.April kl. 11:30 - 23:30
Sted Oslo og The Hub
Sted: Clarion Hotel The Hub, Oslo
kl. 11:30-12:30 Lunsj
kl. 12:30-15:00 Dagseminar for bedrifter
kl. 16:30-18:30 Åpen jobbmesse for besøkende
kl. 20:15 Aperitiff
kl. 20:30 Middag og mingel

Torsdag 11. april drar vi til Oslo for å rekruttere. Sammen med bedrifter fra hele regionen skal vi vise at vi er et attraktivt sted å jobbe, bo og leve i. Se hvem som påmeldt her.

Selve jobbmessen er åpen for besøkende kl.16:30-18:30. Her viser vi frem næringslivet og ledige stillinger i Møre og Romsdal.

Påmelding: Messestand

Påmelding: Dagseminar og/eller kveldsseminar

Priser: 
STANDPLASS på messe:
2x3 meter kr. 12.000 eks. mva.
1x1 meter kr. 6.000 eks. mva. (plass til små stands med 1 roll-up)

Kommunestand*: kr. 25.000 eks.mva
* Disse deles etter Nordmøre, Romsdal og Sunnmøre. Vi kommer tilbake med eksakte mål. Plassering blir i foaje)

Næringsforening stand**: pris pr. næringsforening, koordineres ettersom vi ser hvor mange næringsforeninger som blir med. ** Disse deles etter Nordmøre, Romsdal og Sunnmøre. Vi kommer tilbake med eksakte mål. Plassering blir i foaje)

Standplass inkluderer adgang til jobbmessen og enkel bespisning til de som står på stand, markedsføring på nett og i sosiale medier, strøm, konferansebord og stol. - Dagseminar og middag kommer utenom.

NB: Påmelding til messen og dagseminar/kveldsarrangement gjøres i separate påmeldinger. Dvs. at selv om din bedrift er påmeldt med stand på rekrutteringsmessen, må man melde seg på som deltaker på dagseminar og/eller kveldsarrangement i tillegg. En påmelding pr. pers.

Priser:
Dagseminar: kr. 1.800 eks. mva.
Kveldsseminar: kr. 1.700 eks.mva.
Program finner du under.


*Avbestilling senere enn 14 dager før arrangementet belastes med full deltakeravgift.


Sparebanken Møre og Møre og Romsdal Fylkeskommune er hovedsamarbeidspartnere, og Istad Kraft, Elinett, OKEA, Romsdal Budstikke, Sunnmørsposten og Tidens Krav er med som samarbeidspartnerne.

Uten våre gode samarbeidspartnere hadde vi ikke klart å arrangere et så stort arrangement rundt jobbmessen.

Standkart

Trykk på lenken for full oppløsing.

Bedriftene er plassert regionsvis og de fleste ønsker skal være hensyntatt.

Clarion Hotel the Hub - Bookinglenke overnatting

The link gives a 8% discount on ordinary prices including breakfast. Prices include VAT Rooms can be reserved by going to the following link: https://app.mews.com/distribut... Bookingkode = BLIMEDHIT

Select destination and date of accommodation. The reservation is guaranteed by credit card when ordering. Reservation must be made by 11.04.2024. Cancellation of order must be made by 16.00pm on the day of arrival. The link can now be used for booking between 11.04.2024 and 12.04.2024. If you have any questions about ordering, call: +47 23 10 80 00

Informasjonspakke i PDF finner du i lenken under

BLI MED HIT Infopakke til bedrifter


Trykk på lenken for full oppløsning:
Program dagseminar

Informasjon til utstillere/ Varemottak Sted: Clarion Hotel The Hub

Adresse: Biskop Gunnerusgt. 3, 0155 Oslo

Logistikk: Utstyr og/eller materiell til stand kan sendes direkte til Clarion Hotel The Hub fra dato: 10/04/2024 fra kl. 20:00 Materiale kan ikke sendes hotellet før denne dato.

Utstyr sendes til: Clarion Hotel The Hub Att: Konferanseavdelingen
Tel.: +47 41 39 23 29
Adresse:
Biskop Gunnerusgt. 3
0155 Oslo
Norge
Leveringsadresse: Vareport i Skippergata

Forsendelsen merkes med:

● Navn på event/konferanse
● Navn på utstiller
● Dato for event/konferanse: 11/04/2024
● Kontaktinformasjon til avsender med mobilnummer:

NB! Er ikke denne informasjonen merket tydelig på forsendelsen, så vil vi avvise mottak av varene.

CLARION HOTEL THE HUB• BISKOP GUNNERUS GATE 3, 0155 OSLO • TEL +46 23 10 80 00• CLTHEHUB@STRAWBERRY.NO • WWW.STRAWBERRY.NO//CLARION

Utstillings Lokale

Jernbanetorget + Mingel 2

Innrigg

Dato: 10/04/2024 fra kl.20:00

Nedrigg

Dato: 11/04/2024 fra kl.18:30

Vennligst send sporingslink/ informasjon for sending til arrangementets event

coordinator.

Utstillingsområdet:

Utstillingsområdet ligger i umiddelbar nærhet til møtelokalene hvor kaffepauser vil bli holdt. Det er gratis WiFi på hele hotellet.

Stand utstyr:Hver stand vil ha tilgang til konferansebord eller ståbord, samt elektrisitet etter tilgjengelighet. Bord , stoler og tilgang til elektrisitet vil bli gjort tilgjengelig i utstillingsområdet etter avtale med event coordinator. Øvrig utstyr til stands tas i direkte dialog med arrangør.

Nedrigg og returforsendelse av utstyr/materiell fra stand: Dersom utstyr/materiell skal sendes i retur med et eksternt firma så er utstilleren selv ansvarlig for kommunikasjon og avtale om henting/merking av utstyr.
Utstyr og materiell må hentes i løpet av inneværende dag for event/ konferanse. Særskilt nedrigg og henting skal avtales direkte med hotellet og event coordinator.

Clarion Hotel The Hub påtar seg ikke ansvar for utstilleres utstyr og materiell.

Vi gjør oppmerksom på at utstiller området er i hotellet felles arealet, og ikke i et lukket område. Utstillere er selv ansvarlig for sitt utstyr som oppbevares i fellesarealene.

Takk til våre hovedsamarbeidspartnere og støttespillere:

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

Som de aller fleste nettsteder bruker vi informasjonskapsler (cookies) for at du skal få en optimal brukeropplevelse. Vi kommer ikke til å lagre eller behandle opplysninger med mindre du gir samtykke til dette. Unntaket er nødvendige informasjonskapsler som sørger for grunnleggende funksjoner på nettsiden.

Vær oppmerksom på at blokkering av enkelte informasjons-kapsler kan påvirke hvilket innhold du ser på siden. Du kan lese mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.

Under kan du se hvilke informasjonskapsler (cookies) vi bruker og hvordan du administrerer dem:

Nødvendige cookies

Sikrer grunnleggende funksjoner, nettstedet vil ikke kunne fungere optimalt uten slike informasjonskapsler. Disse er derfor vurdert som nødvendige og lagres automatisk uten foregående samtykke.

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.

Disse informasjonskapslene gir oss innsikt og forståelse av hvordan nettsiden vår brukes av besøkende. Vi bruker analyseverktøyet Google Analytics som blant annet kan fortelle oss hvor lenge en bruker oppholder seg på siden eller hvilken side man kommer fra. Informasjonen vi henter er anonymisert.

Ved å huke av for denne tillater du bruk av tredjeparts-informasjonskapsler, som gjør at vi kan tilpasse innhold basert på det som engasjerer deg mest. Disse hjelper oss å vise skreddersydd innhold som er relevant og engasjerende for deg, for eksempel i form av annonser eller reklamebanner.

Tredjepartsinformasjonskapsler settes av et annet nettsted enn det du besøker, for eksempel Facebook.