Nyttige tilbakemeldinger fra medlemmene
Resultatene fra den årlige medlemsundersøkelsen gir oss viktig input til retning og saker.MNF ønsker å være i utvikling og forbedring. Derfor er tett dialog, og jevnlige tilbakemeldinger fra medlemmene, svært viktig. Som et ledd i dette arbeidet gjennomfører vi årlige undersøkelser av medlemstilfredsheten. Nærmere 40 prosent av medlemsbedriftene har svart på undersøkelsen.
Noen hovedfunn
På spørsmål om grad av samlet tilfredshet med jobben MNF gjør, gir medlemmene en score på 5,04 (på en skala fra 1-6, der 1 er bunnkarakter, og 6 er toppkarakter).
Molde Næringsforum jobber for vekst i næringslivet. Vi spurte medlemmene om det er i tråd med hvordan de oppfatter arbeidet MNF gjør. På en skala hvor 1=svært uenig og 6=svært enig er gjennomsnitts scoren; 5,03.
Videre ble medlemmene bedt om å ta stilling til noen påstander om MNF, hvor 1= stemmer svært dårlig og 6= stemmer svært godt:
- "Jeg får den informasjonen jeg ønsker om MNF sine aktiviteter gjennom det ukentlige nyhetsbrevet fra MNF og andre kanaler" - 5,21
- "MNF har et godt renommé blant bedrifter i Molde/regionen" - 5,16
- "Næringsforumets arrangementer er viktige møteplasser" - 5,01
- "Jeg mener MNF kommuniserer tydelig" - 5,09
- "I mine øyne engasjerer MNF seg på en god måte som pådriver og talerør for næringslivet" - 5,16
Nyttig
– Vi er veldig godt fornøyd med løypemeldingen fra medlemmene, samtidig gir undersøkelsen oss nyttige innspill og tilbakemeldinger som forhåpentligvis vil bidra til å forbedre oss ytterligere sier daglig leder Britt Flo.