Strategisk bruk av LinkedIn - 2
Del 2 - 6. mars kl 08.30 - 09.30. Din personlige LinkedIn-strategi. Bygg din egen merkevare og profil på LinkedIn. Puss opp profilen, bygg nettverk og kom i gang med å lage innhold som betyr noe både for deg, bedriften din – og plassen du bor. Vi gir deg konkrete tips og enkle grep.Dato | 6.Mars kl. 08:30 - 09:30 |
---|---|
Sted | Teams |
Åpent for alle interesserte, deltagelse er gratis |
Til påmeldingsskjema
Deltakerlenke: https://bit.ly/romsdal-linkedin-060325
Bli med på vår gratis webinarserie i to deler. Her vil daglig leder i Anunatak, Emma Bjørneset, gi deg en innføring i hvordan du kan bruke LinkedIn effektivt for å bygge nettverk, dele relevant innhold og bli en god ambassadør for bedriften din og plassen du bor på.
Hvem passer det for?
Deg som ønsker å bli mer synlig og aktiv på LinkedIn – enten du er leder, ansatt, gründer, jobbsøker eller vil være med å gjøre regionen mer synlig
Hvordan fungerer det?
Hvert kurs varer i 45 minutter, etterfulgt av 15 minutter med spørsmål og svar. Du kan delta på ett eller begge kursene.
Del 1- LinkedIn for bedrift og Romsdal som region
Torsdag 27. februar 0830 – 0930: Vi gir deg en innføring i LinkedIn, og hvordan denne plattformen fungerer. Vi ser på hva du kan gjøre som bedrift for å bli synlig, tiltrekke deg de beste folka – og skape engasjerende innhold. Vi gir også inspirasjon til hva vi sammen kan få til for å løfte Romsdal som en bra region å både leve og jobbe i. Påmelding her.
Del 2 - Din personlige LinkedIn-strategi
Torsdag 6. mars 0830 – 0930: Bygg din egen merkevare og profil på LinkedIn. Puss opp profilen, bygg nettverk og kom i gang med å lage innhold som betyr noe både for deg, bedriften din – og plassen du bor. Vi gir deg konkrete tips og enkle grep.

Kurset er en del av et større, regionalt samarbeidsprosjekt mellom Romsdal Interkommunale Politiske Råd, Aukra Næringsforum, Hustadvika Næringsforum, Nordveggen, Vestnes Næringsforum og Molde Næringsforum. Samarbeidet omfatter flere ulike tiltak og har som mål å styrke omdømmet og rekruttering til regionen.
Takk til støttespillerne til satsingen: GassROR IKS, Møre og Romsdal fylkeskommune og Sparebanken Møre.